Saknar Exet lite

Känns som att det var evigheter jag var hos Exet, fast var inte ens en vecka sen... känner mig lite dålig över det, men kan trösta mig med att det faktiskt varit jul. Hoppas det inte är något fel på honom, lilla plutten<3
Men om det är så att det är någonting knas som gör så att han bör vila från ridningen, då har jag nog en plan för vad vi kan hitta på för att hålla honom sysselsatt. Men det beror ju helt på vad veterinären säger när hon kommer sen (vet inte när det blir, får se när Lotta har ringt)

 

 

Världens finaste<3

Kommentarer
Postat av: Lotta

tänkte försöka få tid på kliniken i stav och knata dit med honom =)

2011-12-26 @ 22:23:46
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback