MP Girl

Hade MP på dressyrlektionen, vilket var lite kul :) Gick superbra idag, hon gick verkligen fint i slutet! Hade sug i stegen, gick verkligen på ordentligt och var runt och fin i halsen. Lotta sa att jag jag rider henne väldigt bra. Kul att höra!
Kändes som en liten revanch att hon gick så bra idag, eftersom känslan efter KM är kvar i mitt huvud. Det var inte så kul då.

 

Vi gjorde skänkelvikningar, och skänkelvikningar med förvänd ställning (eller vad man kan kalla det). Jobbade mycket med att få fram henne, då hon kan vara lite seg och släpa fötterna efter sig. Men idag fixade vi det bra, och jag kände att min sits var även bra :)

 

Dock får jag sjukt ont i höften av att rida henne. Tror det kan bero på att jag verkligen sätter mig ner och rider med sitsen... vilket i själva verket är bra, men det gör ruskigt ont ^^
Bild från våran första hopptävling tillsammans, på mälarhöjden

Kommentarer
Postat av: Elvira

Sv:tack;) ortoligt söt ponny de där var;D

2011-12-15 @ 23:37:44
URL: http://toppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback