Med mrjs

Idag har jag inte kunnat blogga, har varit på bio med mina goa vänner Malin och Julia, kollade på New years eve - rekomenderar den!
Imorgon ska jag följa med Malin när hon har privatlektion på sin Looisa, fotar kanske lite med hennes kamera(?) så ni får kanske se lite imorn :) Alla håller tummarna för att Malin sitter kvar! :D hihi
Kommer inte vara i stallet förrän torsdag tror jag.. såvida jag inte har tid att åka ut och mysa lite med Exet dvs. Han har ju fått julvila, då han känns konstig och Lotta ska ta ut veterinär  och kolla om något är fel. Hoppas finisen är hel!

Kommer vara smått dåligt med uppdatering, men ni alla överlever det :) Ni har ju varit med om det förut. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback