Jag spånar på något bra

Mina dagar består av sömn, praktik, mat... och väldigt lite blogg. Jag har inte varit hos Exet denna vecka, men jag vilar och vill bli frisk. Jag har inte heller någon fantasi, vilket inte är så kul för er tror jag.
Jag kommer inte rida förän imorn, så ska spåna på ett bra intressant inlägg, eller så föreslår ni vad ni vill läsa :)

Om 9 dagar kommer Julias far hem från USA, och förhoppningsvis en iphone 4s med sig till mig. Har betalat den helt själv, så jag är ingen såndär bortskämd som får allt man pekar på. Det blir som en julklapp till mig själv, vilket jag tycker jag har förtjänat :)

 

Det jag skulle säga med det här - Iphone=Blogg App=Mer bloggande :) Hur bra?


Kommentarer
Postat av: Malin

Shit jag kollade bara lite snabbt på bilden och då såg det ut som Lisafisas mule XD



Du kan skriva om någon tävling som du mins väldigt väl, hur du knoppar, favorit outfiten:)

2011-12-15 @ 01:13:19
URL: http://mrjs.myshowroom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback