För pengar växer ju inte på träd...

Just nu känner jag, extremt, att jag vill ha en egen häst! Jag vill kunna bestämma träningen själv, och utväcklas med en häst hela vägen. På ridskolan går inte det, medryttarhäst är inte heller samma sak. Jag gillar att planera ut träningar, och hur jag ska göra för att nå ett visst mål.

 

Tror dom flesta fattar vad jag menar?

 

Nu är det så att det kostar, och pengarväxer tyvärr inte på träd. Sen att jag inte vill ha vilken häst som hällst... Jag vill inte ha en färdig häst, för vad är det för kul med det? Jag vill ha en häst, med kapacitet, och jag vill jobba för att få fram det bästa som finns i hästen. Jag skulle inte bry mig om den hade små olater, då det är något att jobba bort.

 


Snälla Tomten, kan jag få en häst i julklapp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback