Det kommer vara tomt här imorn

Imorgon kommer jag inte blogga förän jag kommer hem fråd ridningen på kvällen, jag ska nämligen praktisera från 8.30 imorn, och kommer till och med behöva dra tidigare för att hinna till ridningen (ska egentligen sluta 8, men måste dra runt 6 för att hinna)
Kanske drar i hopp ett tidsinställt inlägg, men får se om jag orkar. Borde lxm sova med tanke på att jag ska upp 5.45 imorn. Yey.

 

Men iaf, har ju glömt veckoplaneringen denna vecka, men tror dom flesta vet att imorgon är det dressyrträning för min del :) Hoppas jag får MP, för hon gick så sjukligt bra förra gången!
Man måste bjuda på sig själv då och då.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: har tänkt samma tanke. tänkte låta honom vila nu över jul och det sen ska jag försöka få tag i en veterinär som får komma och kolla honom.

2011-12-22 @ 00:11:58
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback