Bus i stallet

i TVÅ timmar satt jag och gjorde ingenting i stallet. Päronen är på glöggfest och jag kunde inte komma hem. Eftersom det spöregnade så ville jag inte gå till bussen... så jag stannade i väntan på att nån skulle komma dit som jag kunde åka med till vh. Det kom aldrig någon (inte ens kvällsfodrarna, när jag tänker efter... hoppas hästarna fick mat idag) och jag väntade i två timmar... Pappa fick hämta mig sen.

 


När jag väntade i stallet så busade jag och Exet lite, hehe. Han tyckte jag va konstig.


Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Ja, jag har läst/hört att man inte behöver väst i dressyr, men jag måste ha det för säkerheten. Jag hade annars utan tvekan ridit utan väst i dressyren. Tack så mycket för kommentaren, kul att höra vad andra tycker! :)

2011-12-03 @ 23:01:18
URL: http://lifeabouthorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback