Bommar med Jenny och Hero

Jag ska inte säga att det gick bra idag, för det gjorde det inte, men jag är enda nöjd :P Han var ruskigt stark i början och drog på galoppbommarna, men i slutet var det mycket bättre, så jag nöjde mig där :) Jenny hjälpte mig med vad jag skulle göra när han drog, och jag tyckte det funkade bra. Skönt att rida med någon som själv har travare, och som även ridit Exet mycket själv.

 

Vi hade 4 travbommar, och 3 upphöjda galoppbommar. Började lätt på travbommarna, han blev stark redan på dom. Sen så galopperade vi lite, hon började med g-bommarna och efter ett tag testade jag. Haha asså första och andra gången så drog han sjukt, och när jag försökte få tag i honom efter galopperade han typ rakt upp och jag flög upp ur sadelt och dunsade sen ner i den igen xP Tror det såg rätt roligt ut...

 

Det är inspirerande att se Jenny och se hur långt hon och Hero kommit, superduktiga!
Så sjukt söta är dom! Stod och pussades lite (dock tyckte Exet det var lite obehagligt när Hero nosade honom under magen ^^)

Kommentarer
Postat av: Danielle

Så Exet står på ekeby? Hero och Jenny har stått på Högsta gård (där både jag och Jossan står nu) :)

2011-12-02 @ 00:36:58
URL: http://frysmarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback