----

ASSÅ JAG ÄR SÅ SJUKT OTAGGAD! Som tur är kommer Malin, trots sin lunginflamation, och hejjar på mig imorgon.. Hon ska fota mig också, så det blir bilder :) Mamma filmar också

 

Ska plugga banan nu, sen plocka fram alla grejer tills imorn. 8.30 åker jag till stallet, samling 9.00, första start 10.00 och jag rider sist av alla - 11.22... Så börjar rida runt 11.00 kanske. Om någon har vägarna förbi så kanske ni vill komma och kolla? Eller nä, gör inte det, då slipper jag skämma ut mig!

Bild från första dressyrtävlingen tillsammans (och enda än så länge)

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kom när jag tävlade loppan så då kommer jag när du ska tävla din krabat :D

2011-12-04 @ 00:17:49
URL: http://mrjs.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback