Välförtjänta chill-timmar framför mig!

Efter sammanlagt 8 timmar i stallmiljö så har jag nu placerat min rumpa i soffan. Äntligen! Kroppen har jobbat emot mig, ryggen, axeln och höften har krånglat lite till och från. Inte ok när man ska mocka x antal boxarn osv, haha. 
 
Ska trycka i mig mat, måla naglarna (endast för att jag hittade ett oanvänt nagelack.. och för att jag är uttråkad), kanske plocka fram teori-boken och läsa (ah men som om).. försöka tvätta lite osv. Vet själv att jag inte kommer ta tag i allt jag behöver, lär somna i soffan när som. Hej trött! Men lite ska man väl hinna med... efter att jag chillat lite här, och inte gjort något! 
 
Har lite hjärnspöken idag, så är skönt att inte göra något mer ansträngande. Det värsta man kan göra när hjärnan sätter igång är att sova själv, eller stå och jobba med musik i öronen. Då kan alla dom dummaste bilderna, scenarion och tankar komma och riva sönder i huvudet. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback