Så sant som det är sagt

Min lilla groda är nog världens sötaste hund.. iaf om man lyssnar på dom som sagt det till mig :) och på min åsikt såklart. Minnst ni vad jag sa när han kom hem till oss? Att han var HOPPLÖS att försöka fota.. tar tillbaka, mattes lilla modell. Alltså åh, så söt så man får ögondiabetes :D 
 
Hundar har så uttrycksfulla ögon också, samma som att fota barn. Ögonen <3
Till er som själv har hundar eller vill fota hundar, tips - allt ligger i blicken! Fokusen ska ligga på ögonen, det gäller väl visserligen på allt imo. Utöver det så gäller det att vara snabb och fånga dom sötaste ögonblick :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa Johansson

vilken liten sötnos :)

2013-09-11 @ 17:04:44
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Såååå söt han är:) Jättesvårt att få fina bilder på Nordina när jag ska fota henne😕. Något tips som du kan ge??😊

2013-09-11 @ 18:42:50
Postat av: Jennifer

*För att få henne så bilderna blir bättre?

2013-09-11 @ 18:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback