Happy girrrrl

Tävlingen gick på helt ärligt åt helveta. Alltså, ah det var typ riktigt pinsamt! 
 
LC:2 - Riktigt fin på framridningen och collecting.. inne på banan bara.. POFF. Så dog han! Alltså, han ville inte ens galoppera, var helt kaos! Och en ostabil häst som går i slowmo blir ju inte precis stadigare. Sa någon surrikathals? Och juste, han gnäggade så galet mycket inne i ridhuset! ;(
Nej usch, inge kul alls! 56% fick jag här.
 
LB:1 - valde att starta denna klass också, trots hur sämst det gick.. denna gång med sporrar så jag hade chans att få fram han. Och det gick ändå ganska ok, ingen spejsad form eller så, men ok.. liksom. Och så kommer första galoppen, han fattar, det går rätt bra.. så gnäggar en häst ute. Tvärnit och kaos. Fick tillslut fram han och avslutade programmet på en giraff. Så ah. 54% fick jag.
Pinsamt minst sagt.
 
MEN, när jag trodde att dage n var förstörd.. så åkte jag på "jobbintervju" i det där stallet. Och vet ni?!?! Jag ska provjobba dom närmsta två veckorna! :D Alltså ååh, hur glad som hellst nu! Räddade min dag så totalt galet. Jätte trevliga människor som äger stallet, och söta hästar :) 
En mysig kvällspromenad, laga middag med pojkvännen och sen mysa ner sig med efterrätt och film.. snacka om totaltvist. En BRA söndag blev det ju tillslut! :D
En ful men åh så glad Marie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback