Det luktar ny vecka

Och ny månad, inte för att glömma! Hej september, vad har du att erbjuda? 
 
Ja, helgen är slut, vilket innebär att bloggen vaknar till liv åter igen. Anledningen till min frånvaro här över helgerna? Jag vill helt enkelt inte. Felix jobbar 11-20 på vardagarna, vilket innebär att jag får träffa honom över nätterna. Vilket i sig innebär lite film på kvällen, sova och sen hinna kramas lite på mornarna. Dumma tider! Så jag vill vara med honom så mycket som jag kan, vilket inte är helt oförståeligt tror jag!
 
Men idag då? Jag tar nog inte Exet, utan han får väl troligtvis vila helt idag. Drog en promenad igår, han var inte riktigt helt med i spelet och körde några tvärnitar. Ville inte alls gå med mig.. Men på tisdag rids han så att jag ska checka, antingen kommer han vara sådär slö igen, eller så kommer han vara superpigg efter 3 dagars chillande. Men det återstår att se, hoppas på superpigg! :P
 
Dock så vilar inte jag från hästarna, ikväll är det ju hopplektion och jag längtar! Det lär bara vara markarbete, men ändå. Älskar ju stallet, att träna och utvecklas :)
Längtar efter denna vackra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback