Som en ojämn väg. Lite upp, lite ner.

Dressyrlektionen på Napasche var väldigt upp och ner. Som vanligt. Ena stunden gick han sååååå fint, andra så bara "blää, tänker inte lyssna på dig" typ som en jädra trotsig tonåring. Eeh suck. Men när han lyssnade på mig så gick det verkligen bra! Det är ju typ bara att hoppas att på sthlmscupen så har han ett sånt där tjusighästis-mode on! Menne ah. 
 
Har "provjobbat" som fritidsledare idag.. eller dvs fått lite instruktioner och så. Så ni som rider på blåkulla, from Måndag så är det jag som är fritidsledare där, då Lina slutar. Vill ni ha hjälp med något eller bara prata lite, tveka inte att hugga tag i mig :) Första veckan kommer jag vara där mån-fredag 16.00-19.00!
 
Men ja, har inte haft den bästa dagen, men ändå helt OK! Tror dock det kommer räddas av att jag ska hem till min Felix snart och fira han! Bästa killen :))) och såklart ge hans presenter, och hålla tummarna för att han gillar dom (det hoppas jag dock verkligen! Bäst för han!).. hehe.
 
Imorgon är det fredag folket!

Kommentarer
Postat av: Sara Eklund

Fin blogg du har! i vilket program har du gjort din header?:)

Svar: Tack! :) jag använder PS5 :)
Marie Krüger

2013-10-31 @ 20:53:08
URL: http://eklundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback