förändringar

Knappt så att jag kan förstå själv förändringarna som har skett i mitt liv senaste månaden. Alltså det är ju egentligen sjukt mycket på en gång, och jag hinner knappt med. Mycket jobbigt, men såklart mycket kul! 
 
Liksom, månaden började med att jag fick jobb i ett stall, efter att inte ha jobbat fast alls sen årskiftet. Har ju haft småjobb här och där, men max ggn i veckan. Så att gå upp vid bestämda tider på morgonen, efter att ha vaknat av mig själv nästan varje dag. Det är jobbigt. Fick även besked om att jag kommer få ta över som fritidsledare på ridskolan, vilket betyder att jag from måndag har 2 jobb! Askul, men haha hur ska jag få ihop vardagen?
Och så började jag rida unghäst, något jag aldrig tidigare gjort. Eller ja,har ridit 5åring tidigare, men inte yngre. Vilket är riktigt kul! Alltså wow vilken häst, jag tycker verkligen hon är cool och väldigt fin. Speciell, ohja..  men fin! Henne kommer ni få se mycket av här på bloggen i framtiden btw! 
Det är lite annat som pågått också, bla så kommer jag inte rida Exet längre. Där, där har ni det, ni som undrat. Mitt beslut. Och mer än så orkar jag inte förklara atm. Dom som känner mig vet nog. 
 
Som ni kanske förstår är mitt liv lite snurrigt just nu, det blir så när hela ens vardag vänds upponer.. Jag hoppas att inte bloggen ska få lida allt för mycket av det. Jobbar ju trots allt med hästar och i stall, och mitt liv lär ju bara bestå utav hästar hästar hästar. Haha inte helt fel egentligen! Men när ska jag hinna fika med fina vänner? :P
 
Men jag lever ju faktiskt. Och mellan tårarna och dom jobbiga besluten så är jag faktiskt lycklig ibland. Ärligt lycklig. Jag har ju det rätt bra ändå, ett tak över huvudet, världens bästa kille och ett jobb där jag trivs. Så vem är jag att klaga egentligen?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback