Terminsavslut

Lär vara påväg till kära blåkulla just nu, kör på ett tidsinställt inlägg till er, kära läsare. 
 
Idag är sista ridlektionen för min del, innan det är sommaruppehåll. På lördag får hästarna sommarlov och tror nog att dom kommer bli bra lyckliga över det! Men det är med lite sorgblandad lättnad för min del, sommaruppehållen. Man saknar ju stallet och sina gosiga vänner där, men samtidigt så är det skönt att inte ha fast tid då man MÅSTE rida.
Har ju lilla herr Exet att rida trots allt, och tur är väl det. Jag hade nog förmodligen slitit av mig håret ifall jag skulle behöva överleva en hel sommar utan pållehästarna.. och helt allvarligt, jag tror inte att flint skulle passa mig så fint. 
 
Förhoppningsvis får jag rida bestaste Zetra idag, och att vi gör någonting kul! Även om det är jädrigt kul att sitta o nöta dressyr (dvs när det går bra) :) Tjulahopp
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback