final-träning

Kommer snart en film från träningen idag, red ju igenom LB:2an inför Finalen imorn. Är nöjd och kom ihåg vägarna, det var inte ett dugg svårt! Trots att jag halv 8 imorse, nyvaken, låg och gick igenom det för första gången. Nu blir det att ladda om inför söndag, kändes att det var en månad+ som jag tävlade sist, men på söndag är det fullaste fokus. Hela vägen ut i fingerspetsarna och ända ner till tårna. FOKUS.
 
Ska iväg och rida Exet, lite sugen på att gymma också, har inte varit där på länge. Illa och dålig av mig, men ska bättra mig. När det börjar gå bra där ska jag inte ligga på latsidan och leka runt, det är inte min grej :P
 
Juste, är ju nationaldagen idag också, typ grattis Svergie, eller så! Och grattis till alla studenter, hoppas ni mår som ni förtjänar idag ;) Välkommen till arbetslösheten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback