wopsiedoo

Godmorgon ni söta läsare. Ser ni något nytt? :) Bytte header lite såhär på morgonen, hade ju faktiskt iaf 2 läsare som tkt jag skulle byta.. precis som jag själv tyckte. Så den blev det! Snyggt va?
 
Ligger fortfarande i sängen dock, men ska snart upp och fräscha till mig. Vid 12 ska jag möta goa Petra och sen traskar vi mot ridskolan. Vi ska nämligen hälsa på våra två mycket saknade kompisar, Bill och Bull. Eller ja, Makur och Zetra that is! :) Makur fyller dessutom år idag, lillkillen blir 7 tror jag? Anyway, drar med mig kameran ofc!
 
Sen ska vi även hälsa på lille valpisen, när jag ändå har vägarna förbi, mysigt :D Felix kommer nog också dit innan han och jag sen åker vidare in till stan för att försöka fixa biljetter till gratisbio. Så det blir lite mys sådär en torsdag!
 
Det passar även riktigt bra att jag inte rider idag, då mina armar just nu avlider. Haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback