Produktiva tisdagen

Ni vet när man vaknar upp och bara känner i hela kroppen att man vill ta tag i saker? Så kände jag imorse. Har hunnit med riktigt mycket idag, så jädra skönt!

Började med att ta disken innan frukost, och efter så dammsög jag och vattnade blommorna. Mejlade ang jobb och sen fortsatte vi på gården, kommit jädrigt lågt, riktigt duktiga! :) Nu ska vi laga middag, sen ska jag ut till hästarna. Kommer bli en sen kväll i stallet, men skönt eftersom det varit svinvarmt! :P

Och så plus det så har vi tingat valpisen idag :D Och jag har eventuellt kommit på ett bra namn. Oh happy day! 

Det här har vi sysslat med. Felix har tagit bort gamla plattor, vi har tagit bort allt ogräs (precis klara med det på bilden) och planat ut allt med grus. Latmaskar? Inte ett dugg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback