Godmorgon folket

Gud, jag vet inte om min hjärna i smyg säger till mig att sömn är överskattat. Inatt sov jag 3 timmar, max! Skulle egentligen gått upp halv 6, men vaknade klockan 6.. vilket gav mig 40 min att duscha, torka håret, dra på kläder, fixa macka och sminka mig. Stress. 
 
Nu sitter jag på båten iaf, hann med en tidigare, ooh alltså ni förstår nog inte lyckan! Är framme 11.20 ist för 12.20, och den här är 30min snabbare än den andra jag hade planerat att ta. Ska bli skönt att komma fram! Har dessutom en plats med uttag, plus att det finns wifi på båten. Så mycket win!
 
Sitter och skriver ihop lite tidsinställda till er kära, lite gamla bilder, fototips och övriga inlägg. Försöker kika in här med lite live mobil-uppdate också, om jag lyckas :) Kram på er!
 
Ps. alltså dör över att jag är så nervös att missa när jag ska gå av båten. katastrof det skulle bli! Är över 2 timmar tills jag ska vara framme, sitter ändå och har koll på vart vi är helatiden xP 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback