Excellent Charm <3

Åh, alltså den här bilden. Jag dör vad han är fiiiin! Jag tror nog det här är den BÄSTA helkropps-bilden som finns på honom. Han brukar se ganska tråkig ut på bild ibland, inte den kamerakåtaste, men på den här - mums! En riktigt snygg kille har vi här! 
Han saknar lite muskler här o var, har tappat lite nu över sommaren, men är påväg tillbaka verkligen. Bara längtar ut till stallet, att rida honom, klappa på honom efter passet och sen ösa med beröm. Så mycket kärlek till den där hästen, så ni anar inte ens. Är så stolt över mig själv också, som har kämpat såhär länge. Är stolt över honom som kämpar med mig. Min bästa vän<3
 
Har fler bilder påväg, dom ska bara dra en runda i ps först :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback