Beslut

Åh, att vara en person med beslutsångest är inte lätt. Dock tror jag att egentligen vet rätt starkt vad jag vill ha, men tänker för mycket på för och nackdelar. Eller kan man tänka för mycket egentligen? Övertänker typ. 
 
Just nu har jag rätt mycket beslut att ta, rätt avgörande också. Få ihop saker, pengar, liv, hästar osv. Jag vill så starkt tro att allt löser sig, jag har alltid varit rätt optimistisk på det viset. Det löser sig alltid. Är bara lite orolig över en sak.. tänk om jag har fel? Tänk om det inte blir bra i slutändan? hmm. 
Men man får dock mest ont i magen av att tänka sådär, fram och tillbaka. Rätt ångestfyllt att tänka på pengar just nu och så, håller tummarna för att allt löser sig. Vill verkligen det!
 
Tills imorgon har jag två beslut att ta, rätt avgörande beslut. Förstår ni ångesten som uppstår när man har svårt att ta endast ett beslut. Haha, kommer få ligga och grubbla mycket inatt, sömn? Naah, överskattat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback