Längtar efter 2014

Bästa året på länge, trots kaos och tårar. Har haft min fina pojkvän vid min sida hela vägen, ensam är inte stark. Hösten är inte min årstid, men jag har överlevt den. Fått 2 nya jobb och en foderhäst. Dålig start med Tatzy, tappade skor och nu ett framknä svullet som en amerikansk fotboll.. men jag försöker fokusera och tänka att allt löser sig. 

2014 SKA bli spännande! Ska söka till en utbildning, sätta igång Tarzy och träna henne inför 4års championatet. Leva livet med den jag älskar och busa med min lilla hund. Verkligen försöka få körkort, börja med att spara för intensivkurs kanske. Och jag ska till Paris någon weekend nästa år! Festival och leende på läpparna hoppas jag på 2014. Och sen om saker går som en dröm kanske mitt liv tar en totaltvist till hösten och jag flyr Stockholm för ett år. Vem vet?

Allt jag säger är - 2014, bring it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback