Helt slut och lite illamående.

Haha imorse på tåget mot jobbintervjun så kollade jag smset som jag fått av han jag skulle möta.. för att det stod EFTERmiddag och inte FÖRmiddag. Asså åååh, det sög, kunde sovit längre!
 
Men jag hoppade av där Felinda bor, käkade lunch med henne (subway, mums!) och sen när klockan blev halv 3 rörde vi oss på viperroom. Det gick asbra och jag ska provjobba där nästa helg :) Blir epic!
 
Sen köpte jag lite saker på h&m, sen åkte vi och köpte mina skor.. nu sitter jag dock med dom på och undrar om jag egentligen borde ha en storlek mindre :s Tycker inte om när jag kan vicka med tårna.. och hatar när mina fötter ser större ut än vad dom är.. men ja, ska gå runt med dom lite här hemma och känna efter. Snygga är dom iaf!!!
 
Och ja, nu sitter jag här. Ska äta någonting, eller borde.. mår äckligt illa och det är inte så kul :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback