Flätgelé

Eftersom vi inte fick med oss flätgelén från Hööks igår så köpte mamma med sig ett idag, från lillhästen. Hon skulle ändå dit, så det var ju lika bra :) Det kommer testas redan på lördag, då jag ska hjälpa Cajsalisa fixa Dino inför söndagens tävling.
 
Det är ju även något jag glömt nämna! På söndag är första omgången utav PAS Div2 Dressyren. Det är Österåkers SR som håller i omgång 1, men tävlingen hålls på Söderby Gård i Vallentuna. Omgång 1 och 2 går i LB:1, och finalen (omgång 3) går i LA:1 :) 
Jag tar med mig kameran, dokumenterar hela tävlingen precis som jag gjorde senast. Jag funkar typ som lagledare/fotograf x) Och jag hoppas ni alla HBRF'are sitter hemma och håller tummarna för vårt fina lag! Skulle ju vara riktigt kul om vi tog oss till final!
 
 
Det här är iaf flätgelen, kan ju försöka göra någon slags utvärdering av den sen på lördag/söndag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback