Total vinst!

Asså jag är såååååhäääär glad! Så jäkla bra vi var idag, jag och Mistel, tillsammans! 
 
Det här är mitt livs bästa resutlat någonsin, och det känns så sjukt bra! Nu när Mistel ska pensioneras från sthlmscupen, så känns det så bra att verkligen sluta på topp! Hon tog även hem silvret, coola tanten. Respekt till henne! 
 
Kändes lite halvdant på framridningen, hon sköt in rumpan konstant! Var sjukt jobbigt. Men jag la mina allra sista krafter på den här tävlingen, verkligen sista. Idag gav vi allt!
 
Inne på banan vart hon pigg, eller glad kanske? Haha så skönt när hon är så, verkligen på allerten. Och jag fick nog med rumpan på rakt spår större delen av tiden, full fokus på hennes form och vägarna, tänkte inte ens på sitsen.. men det behövdes uppenbarligen inte. 
 
Jag fick fyra 7or och en 8 på allmäna intryck, helt sjukt! Har aldrig fått så bra poäng förut! Och Mona (dommaren) kan vara riktigt hård.. men när man rider bra, då får man betalt för det. Vilket jag fick idag.
 
Laget vann med 70 poäng mot Nacka, hur grymt är inte det? Nu har vi 2 vinster och en förlust - awsm!
 
Nu ligger jag här, utan krafter alls.. dom tog verkligen slut. Efter hade jag ont i knän, axlar, rygg, höft.. till och med hela vägen ut till fingrarna. Feber har jag nu också. Bokstavligen talat tog jag mina sita krafter till det här! Men det var så värt! 
 
Teamwork<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback