The lack of body control

Hahaha fysatan vad det kändes att jag inte ridit Zetra på 2 veckor, och att jag knappt ridit alls på en vecka. Ingen kontroll alls på mig själv, haha så Sunkig sits (som Nisse fint beskrev den) jag hade idag!
 
Men Zetra är min hjälte, att han står ut med mig när jag sitter där uppe utan att alls veta vad fan jag håller på med xP 
 
OCH HAN ÄR FÖR SNÄLL FÖR SITT EGET BÄSTA! Jag la oss såhäääääär fel på ett hinder, snett och vingligt och vet inte alls. Han stannade, ni vet när halsen hänger över hindret och fötterna är cm från hindret.. Jag hinner tänka "Ah, fan dumt stopp!" OCH SEKUNDEN SENARE FÖRSÖKER HAN HOPPA! Helt sjuk häst xP Han körde ju frambenen genom översta bommen, men att han ens försökte? 
 
Ne men vissa språng blev bra ändå, jag får inte kasta fram händerna och måste hålla mig upprätt. Svårt dock när ryggen är cp och man sitter som en potatissäck. Haha.
 
På söndag är det KM.. hoppas jag kommer på hur man rider igen tills dess ^^

Kommentarer
Postat av: Sarah & Emilia

Svara gärna på våran fråga i bloggen :)

2012-11-13 @ 16:27:04
URL: http://sydryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback