T.G.I.F

Hemma från jobbet, och snart kommer snälla mormor och skjutsar ut mig till Exet. Hon är bäst! Blir ju mörkt så fort, så får se vad vi hittar på, kanske tar vi motion på travbanan idag ist för i onsdags :) Vi får se! Ska sen till blåkulla, får se hur det blir med det egentligen, men det är en grej med us. 
 
Kan göra en liten instickare och säga att Zetra kändes jättefin igår, mot slutet. Alltså galoppen! För ett år sen trodde jag INTE att vi skulle klara av att korta den sådär. Underbart! Nu ska jag bara komma ner i sadelen och vara stadig.. ibland så skjuter han ju ut mig ur sadeln så jag nästan studsar av xP haha.
 
Får se vad som händer när jag kommer hem.. vet två som vill att jag ska komma till vardera person, men eftersom jag bara sov typ 4 timmar inatt så vet jag inte. Är ju sjukligt trött i huvudet nu!
 
Vad har ni för er idag..? Hemma eller ut med polare? Och vad tkr ni bäst om?
Ni får en gammal bild på kissen (som förövrigt mår bra nu), från dagen då jag var och kollade på honom. Gosis<3 Han var så lugn och blyg då när vi var där.. visste inte att vi egentligen köpte ett litet monster ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback