Stockholmscup mot Täby, bortamatch

Jag fick rida lilla reservhästen, som inte skulle vara med idag och hemmalaget lät inte så jätte glada över att han var med heller xP Men jag gjorde det bästa av situationen och är nöjd med min starka insats! 
 
Hon som red Vito (hästen) innan mig fick knappt galopp på honom inne på banan, en mycket bestämd herre, precis som dom beskrev honom innan. Så mina tankar låg på 'Han ska tycka det här är kul!' och jag höll det positivt genom hela framridningen. Beröm, klapp på halsen och snäll ridning.
Tänkte frammåt, inget såsande, och ja... han fattade ju galopp direkt alla gånger förutom 1 ggn innan startsignal då jag blev lite stressad och slarvig. Så det kändes asbra :)
 
Programmet, ja han gick ju inte precis i form. Men han gick framåt och nästan dit jag ville :P Han fattade galopp när jag bad honom och höll galoppen. Kom ut från banan helt slut, men ändå riktigt nöjd!
 
Ahjuste, när jag gick in på banan tjoade motståndarlaget !!) "Heja Marie! Kör hårt!" osv, haha va typ nära på att asgarva! xP Och när jag fick galopp på honom direkt så hördes det "Yes!!" från dom också! Dom var iaf gulliga, och sa typ förlåt för att han var så dum..
 
men jag tyckte ändå inte han var dum, det fanns någonstans där inne, och vissa stunder gick han ju fint :) Mysig häst iaf! 
 
Fick typ 55%, 37 poäng bättre än motståndarn på samma häst.. så är ju mer än nöjd över det ;) Och laget förlora med 1 poäng. Surt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback