soffliggandes med twilight på tvrutan

Mamma mockade åt Exet, asbra, hade nog aldrig orkat! Jag rörde lite på honom på banan ist för longera, hade tydligen inte så mkt kraft som jag trodde.. och det var ju kolmörkt vid corallen! Haha sämst.
 
Det är tur att han är så snäll, för jag hade knappt ett grepp över grimskaftet :P I början hade han knappt övertramp, liksom jäääääätte stel.. men det låg ngr bommar på banan så skrittade över dom så han skulle lyfta på benen ordentligt, och det hjälpte faktiskt. När vi var klara så var han mycket mjukare i baken, så det var bra :) 
 
Var helt slut efter, så nu ligger jag här i soffan medans twilight rullar på tv.. nu när man sett den så många ggr så ser man hur töntig den egentligen är, men gillar den ändå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback