Sjukling

Är hemma idag med, men imorgon bör jag vara frisk :) hoppas det iaf! Känns som det! Sov till 12 idag med, så jäkla skönt att få sova ut, behövde verkligen det. Mår mycket bättre nu, var säkert bara utsliten! 
 
Hade mysigaste drömmen, så vart lite bitter över att vakna. Den hade allt! Provridning av drömhästen, mys, det där som man aldrig gjort, beneath you beautiful, fjärilar i magen, skratt, leenden och ren jävla lycka. Den där personen och alla mina fina vänner. Den där dagen om 18 dagar. Åh vill bara tillbaka till drömmen!!
 
Men det var ändå ingen overkligdröm, för allt kan faktiskt ske! Endast framtiden och min beslutsamhet kan avgöra om den slår in eller inte. Sitter här med ett leende när jag tänker på det. Jag är ju en ganska envis människa.
 
 
Nu ska jag fortsätta slappa i soffan, fokusera på att bli frisk och dricka juice :D Ikväll åker jag ut till Ekeby och tar hand om Exet också. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback