Nervös

Om 2 timmar tar jag tåget in till Globen för att jobba som serveringsnisse på Fotbollsgalan. Det här är första gången i mitt liv jag gör det här, och allt kan ju gå åt helvete. MEN, det kan lika gärna gå grymt! 
 
När jag jobbat klart kommer jag få stressa till blåkulla, slutar ju halv 7 och hopplektionen börjar 8. Spännande ;) Längtar sjukt mycket tills ikväll, rida finZetra igen<3 Har inte ridit honom på två veckor, och har missat dom senaste 3 ridlektionerna, så känner mig inte så fit4fight xP men det blir nog bra! Ikväll ska jag inte tänka för mkt!
 

Nu blir det duschen, frukost och sen fixa håret. Måste ha det helt uppsatt... har jag sagt att min huvudform inte funkar till uppsatt hår? usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback