Känner mig lite levande igen

Voltaren och alvedon, ej rört mig från soffan och nu kan jag nästan sitta upp. Har inte orkat äta än, fattar ni hur slut jag är? Mer än slut, helt utmattad och totalt tömd på all den lilla energi som jag hade kvar. Sjukt.
 
Inatt ska jag lägga mig tidigt, sova innan 12 (!!!) så jag åtminstonde får 6 timmar sömn inatt. Vore ganska skönt :) Haha.. ne men jag lägger mig nog tillomen innan 11.. det vore stort för att va mig! 
 
Måndagsångest... någonting jag inte haft den jag tog studenten. Frågan är om jag klarar av ens att jobba imorn, håller tummarna för att jobba på skor, gillar verkligen det! Gillar skor, är grym på att packa och är snabb! Dom vinner mer på att ha mig där, än att ha mig någon annanstans :) 
 
Känner nu att jag är vrålhungrig.. MAT!
Vrålsnygga skor som kom in, min storlek också! Fasiken att vi inte får köpa någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback