Gos

Exet var myspys idag, precis vad jag behövde idag. Stänga av lite hos världens finaste kille! 
 
Vågade inte trimma på travbanan.. det knakade i träden för att det blåste så. Tycker det är sjukt läskigt! Har faktiskt varit nära på att få ett träd över mig en gång när jag cyklade till vh. Hade jag var ngn sekund långsammare så hade jag varit precis där den stora grenen föll pga vinden. Så är asrädd för knakande träd nu..
 
Red istället på utebanan (där det inte är träd) och trimmade lite där. Han kändes riktigt fin, pratade med Thomas också eftersom han var där och masserade andra hästar. Ville höra direkt från honom vad vi skulle tänka på, då det faktiskt kan vara svårt att förstå när man hör det i andra hand :) 
 
Men det kändes bra och han vart mjuk och mysig sen i slutet! Han får inte skjuta iväg med vänster bak och bogen, han springer typ ifrån med dom. Vet inte hur man ska säga.. men ja, jag fattade vad han sa iaf. Det var ingenting som jag tänkt på, men verkligen kände nu! 
 
Det är bra att höra från andra vad man måste tänka på, för man blir ju lätt hemmablind. Och jag tycker det är så ballt att Thomas kan, genom att bara känna på hästen, veta hur den går när man rider. Att Exet är MYCKET enklare att rida högervolt på osv. Han är grymt bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback