enorm skillnad!

Det kändes verkligen en stor skillnad idag, så jäkla skönt :) Thomas var ju ute i söndags, sjukt bra! 
 
Blev låååång framskrittning, träffade nämligen på Jenny på utebanan och då blir det alltid mycket snack :P Men Hero verkade som att han mådde bättre iaf (har haft gaskolik), Jenny har varit ute i stallet hela dagen. 
 
Exet var pigg och lite stark idag, men i slutet var han riktigt fin :) Vi ska tydligen rida med korta steg, förmodligen för att han inte ska överanstränga bakbenen, men jag tycker det är svårt! Speciellt när han är pigg :P Men ja, han var väldigt trevlig i slutet, lite tung men ändå. 
 
Imorgon tror jag att det blir trimm på travbanan, om jag hittar en pannlampa. Bara motionera utan krav, han är ju jäkligt ur form just nu, och tjock. En riktigt kalaskula sitter där på magen nu ^^ Och idag vart han svettig trots att jag red ute och inte jobbade hårt alls. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback