Då och nu

Något jag märkt är att under det senaste halvåret har min sits över hindrena förbättrats riktigt mycket! Från att ha nästan raka knän och överlivet väldigt rättupp och dålig följsamhet i händerna till att faktiskt ha rumpan kvar över sadeln, följsamma händer och mer böjning i både knän och höft.

Nu ska jag jobba stenhårt med att inte peta ut tårna över hindrerna.. jag tror att det är det som gör att mina knän åker ut så mycket! Det är dock svårt att tänka på sisten över hindret, själva språnget går ju rätt fort :P

vet att bilder inte talar så mycket.. men de såg ut såhär på dom flesta bilderna förut!

P&J på Mp i höstas.. Tjusigt! Dom andra bilderna från den tävlingen, när jag inte riktigt var lika mycket fram med höften så är mina knän åt fanders utåt xP

Nu ska det jobbas på att få in knäna! (händer mest på dom större hindrena)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback