Hemkommen

Är hemma nu, men åkte inte direkt hem från båten, utan stannade på Ekeby och fotade Pay&Jumpen som var där.. tänkte lägga upp lite bilder sen också, både här och på fotobloggen :)

 

Stod och pussade på Exet sen också, lillfisen, har inte hunnit tänka på det men shit vad jag har saknat honom den här veckan. Plutten. Haha stod och drog honom i näsborrarna och läppen och öronen, han brydde sig knappt xP Så jäkla gosig! Godis ville han ha också, tyvärr så hade jag inte stallkläder på mig så hade inget till honom.. men han överlevde nog :) Stod och fufflade på min jacka och väska dock, det va tydligen väldigt kul :P
Nån har gått och blivit lite tjock tror jag? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback