Can't wait!

Imorgon kommer nog många av oss som tog studenten i fredag sitta på arbetsförmedligen... inte jag dock. Jag ska jobba! :) Första jobbet med nya kameran (som ännu är namnlös. Ack vilken skam) och jag längtar verkligen tills imorn!

 

Jag ska nämligen fota studentbilder till Lovisa, så hon ska ha sin klänning och mössa, och så ska vi fota med Dino (och några bilder med Grammis?).. Dino var det jag som föreslog, eftersom han är skimmel och det blir så fint eftersom hon kommer vara helt vit :) Får säkert visa upp lite bilder här sen.. men gör det inte förräns hon bestämt vilka bilder hon vill köpa :)

Längtar tills premiärjobbet med min nya älskling!

Nyduschad och fräsch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback