Usch

Vaken ur min koma.
 
44 timmar vaken, de va satans ingen lek asså. Förstår inte folk som sitter och är vakna så länge för skojs skull osv, det är ju bara dumt? Iaf så har jag sovit 11 timmar nu, mår pissapa och vill bara lägga mig och dö. Ska dock inte göra det, låter som en väldigt dum idé...
 
Kall dusch (vaknade av en mardröm, kallsvettig. Mums.), en så kallad frukost, på med kläder och sen pallra sitt trötta arsle till stallet. Får hålla tummarna för att Exet är på bra humör idag, annars kommer det bli fight mellan oss. haha.
 
Hahaha, ända bilden jag hittade på oss tre b-ruttor. Den här är btw tagen hösten 2009. Känns konstigt att se mig själv brunhårig x) Gamla ligan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback