Pillar på en ny design

Håller på med en ny design, men det kommer nog ta ett tag tills den kommer upp, men ni får ett liiitet smakprov på hur den ser ut just nu:
 
 
 
 
Dom som vill ha bildlänk (endast om jag känner dig/er) i menyn kan kommentera här eller kontakta mig på annat vis :) Jag vill inte ha färdiga bilder, utan bara en vanlig bild, så skriver jag dit ditt namn själv. Detta för att jag vill att alla bildlänkar ska se likadana ut, vilket gör hela bloggen mer stilren :)
Om ni inte orkar skicka bild kan jag hitta en i din/eran blogg, det skulle nog vara det enklaste ^^
 
Såhär kommer bildlänkarna se ut

Kommentarer
Postat av: Johanna

i want :)

Svar: okidok, tar en bild från din blogg :)
Marie Krüger

2012-07-10 @ 00:04:30
URL: http://satsanderyttaren.blogg.se
Postat av: Louise

Jag vill gärna vara med i din meny :) Du kan ta en bild som du tycker passar på min blogg ;)

Svar: Fixar :)
Marie Krüger

2012-07-10 @ 21:31:59
URL: http://www.canonryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback