Min beslutsångest förstör för mig

För dom som känner mig väl så vet dom redan att jag lider av extrem beslutsångest.. detta är väldigt jobbigt och förstör rätt mycket.
 
Jag vill gärna följa magkänslan, men överanalyserar och ska alltid lista upp för och nackdelar - och även med dom upplistade kan jag oftast ändå inte bestämma mig. Det är otroligt jobbigt, och händer oftast överallt. Bara att välja om jag vill ha kebabpizza eller bananpizza är svårt! (När jag shoppar kläder går det dock ofta på impuls.. hehe)
 
Om det inte vore för min beslutsångest så hade jag säkerligen haft en häst hos mig denna sommaren, och kanske haft den på foder efter det.. Nu i efterhand känner jag att det kanske va lika bra att jag inte hann bestämma mig, men då vart jag lite besviken.
 
Hästen jag pratar om har ni sett förut här på bloggen - Idas lilla kille Extreme.
Jag ville inte skriva något om att jag blev erbjuden och funderade på att ta hem honom för att jag vet vilket snack de skulle bli, han är ju trots allt bara 3 år. Tanken var dock bara att han skulle gå på sommarbete under sommaren, med lite uteritter och hantering från marken. Jag föll ju verkligen för den där hästen, så cool och "stabil" för sin unga ålder. Dock såldes han, men som sagt, det var nog lika bra..
 
Men hur mysigt hade det inte varit att ha en häst att åka till varje dag, hela sommaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback