Massage

I skrivandes stund så har jag varit hemma en timme. Klockan är halv ett och andra dagar har jag legat i koma, i min säng, vid den här tiden. Det känns rätt bra, och den här dagen kommer bli lång! 
 
Exet fick som sagt massage idag, det behövdes, men skillnaden från förra gången var stor! Thomas sa att han kände hur mycket bättre det var, speciellt i vänster bak. Den här gången knådade han mycket på bogarna också, då jag sa att han skjuter ut dom när han vill smita undan.
 
Troligtvis kommer Exet vara lite trött och ha träningsvärk närmsta dagarna, så imorgon promenerar jag bara med honom :) I veckan kommer jag inte heller rida så jätte hårt, såklart kräva från honom, men inga långa dressyrpass på banan :)
 
Ska bli kul att känna hur han känns i kroppen efter det här :)

Vissa stunder va det jäääätte skönt, och andra stunder ville han inte vara kvar. Men han var duktig, och det visste han själv efter för han stog och puttade och fufflade på min jacka, fickan, armarna och i mitt ansikte.. sen fick han såklart godis. Då vart han nöjd :)
Tycker han är sååå söt i flughuva! Är det konstigt? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback