Elak?

När jag stod och mockade, och Exet stod i gången, så kom det en unge som ville klappa Exet. Mamman, som står med sin häst samma stall, säger då "Nej, han är inte att lita på!" Vilket betyder - Han är inte snäll... Alltså, va?
 
Exet har aldrig med mening gjort illa mig. Ens försökt. Han har av misstag nypt tag i min kind en gång, och några gånger inte haft koll på sina fötter.. men att han skulle vara elak, eller vilja skada någon? Nej aldrig. Under igångsättningen i våras blev han rädd för en plogbil och försökte resa sig, när jag då sa till honom lugnade han ner sig, stod stilla trots att jag kände hur han ville därifrån. Opålitlig va?
 
Jag hade sån stark lust att grymta till henne att Exet inte är elak, han är bara en personkännare! Jag tror seriöst att han visar vilka han inte tycker om, för vissa spetsar han öronen mot, och när vissa är där så slickas öronen bakåt. Haha, tänk om jag hade sagt det? Vilket snack det skulle bli xP
 
Haha nej men seriöst. Kom fan inte och säg att Exet är elak, då vet man inte vad man snackar om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback