Dag 16 – Mitt mål med hästen 2012

Haha ni minns säkert att jag inte sätte mål, skrev ett inlägg om det för ett tag sen. Så den här blev ju svår.

 

Men jag kan ju skriva vad jag jobbar på just nu..

 

Just nu så jobbar jag stenhårt med min sits, för det har jag tappat. Men jag försöker fixa den, och det blir ju svårt när man suttit och byggt upp muskler till det sättet man suttit på. Men jag jobbar på det :)
Försökte hitta en bra bild, men har inga nya... så en printscreen får funka.
Det ska ju vara axel-höft-häl egentligen, men jag har rumpan för långt bak i sadeln och skjuter fram foten lite.. rött är alltså hur jag sitter och grönt är hur det borde vara. Ni fattar va? :)

Kommentarer
Postat av: Elvira

sv; förstår dej<3 kram

2012-01-26 @ 14:51:27
URL: http://toppryttare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback