Ännu en seg, ohändelserik, dag.

Jag fattar inte hur man kan ha så tråkigt.
Och hur man kan lyckas somna halv 6, och vakna halv 4. Yey. Lycka till att vakna till skolan imorn.

 

Det är inte så att jag sitter uppe så länge, gick och la mig runt 2.. men sen kan jag inte sova. Kan verkligen inte somna! Börjar starkt fundera på typ sömntabletter, men det finns ju risk att jag inte skulle vakna upp i tid på morgonen, nu när skolan börjat :s
Vet inte riktigt hur jag ska lösa det här, det är ju ett rätt stort problem. Somna när det ljusnar och vakna när det mörknar.

 

Funderar seriöst på att, om jag inte lyckats somna runt 5 inatt så stannar jag vaken tills jag ska åka till skolan. Kommer vara sjukt trött, men eftersom jag har fullt schå hela dagen så kommer jag inte få somna och därmed vara trött som satan när jag kommer hem efter ridningen. Då borde jag däcka.
Det är dock rätt dumt att försöka, men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback