wow-känslan!

Alltså jag pallar inte förklara hela passet, är sjukt trött med huvudvärk just nu.. men jag svävar på rosa moln efter det här passet!
 
Latheten fick mig att rida barbacka med samma bett som igår.. men det blev bra iaf! Han kändes väldigt bra tillofrån under passet, men när jag fattade högergalopp - WOW. Alltså, först orkade han inte, men sen så bara gjorde jag nånting så när jag lättade på tyglarna ordentligt så bar han sig själv!!!!!!! Utan att sprigna på! Utan att bli låg och tung! Och lyfte benen ordentligt!
 
Vill ni veta det sura? Jag minns inte exakt vad jag gjorde för att hitta det där xD hahaha alltså värt. 
 
Men nu är jag lycklig. Var helt ur fokus idag, musik på högsta volym helatiden. Som vanligt satte världens bästa ett leende på mina läppar. Älskar den där hästen, han är glädje<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback