Rensat tankarna hos bästa

Exet mötte mig med ett dovt murrande och spetsade öron, precis vad jag behövde! Åh vad han kan få mig att må bra den där jädra lilla grisen<3
 
Planen med Exet ser nu ut såhär: Få honom i form igen, och börja med att jobba honom i skritt i en vecka nu, för att sen lungt börja jobba i trav :) Sen liksom bomma mycket, bevara dom fina stegen han helt plötsligt fått :P och succussivt börja jobba galopp.
Får se hur det går, men just nu har jag mycket tid liksom :P så de borde nog bli bra ^^
 
Idag blev det skritt runt travbanan, några varv. Det var otroligt mysigt när månen lyste upp allting, skapade tom skuggor! Och det var kallt som satan, men satt bara o njöt! Snacka om perfekt kväll för att rensa tankarna<3
Underbar bild från när Julia följde med till Exet o fotade! Jag kliade honom på en punkt på halsen, och det var väldigt skönt tydligen. Gosis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback