Regnet ville inte att jag skulle hem

Vart fast hos Felinda. Låg och skrattade hysteriskt åt en kille på youtube med helt mentalt roliga klipp! Trodde jag skulle kissa på mig ett tag :) Men ja, regnet gjorde så jag ville inte gå ut, och därmed inte satt på tåget förrän halv 12. Men hemma är jag nu, trött men lever! 
 
Imorgon ska jag fika (eller göra annat kul) med Malin. Vi har massor att prata om :) haha. Det orginella tjejsnacket. Mums.
 
I övrigt så har jag inte mycket att säga :) Haha. Eller jo, flyttar hem till Felinda tills lördag (?) så det blir ju myspys! Kommer säkert gå varandra på nerverna tillslut. Eller så kastar hon ut mig för att jag nyper henne för mycket. Ja, något sånt kommer nog hända :)
 
Godnatt och fett med puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback