Mycket galopp

Exet gick bra idag, dock lite spänd vart han mot slutet.. vet inte riktigt varför.

 

Red på utebanan, galopperade ganska länge idag, och han höll galoppen bra. Ibland blev det knas och han körde jämnfota med bakbenen, men när jag tröck på rättade han till. Det gick fort idag, men jag satsade på att få en jämn galopp, då han inte riktigt orkar komma ihop samtidigt som han ska ha koll på benen :)

 

Men det kändes bra och det går frammåt tycker jag. Imorgon ska jag ta ett lugnare pass :)

Jag såg verkligen när han galopperade i korallen igår hur mycket hjälp han behöver från mig.. hans galopp där inne var verkligen jämfota med bakbenen. Skönt att känna att man gör någonting rätt iag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback