Hästfrisör?

Haha idag har jag lekt hästfrisör hela dagen typ :P

 

Började med att putsa upp ett träns jag köpt begagnat..
Sen röck jag Braves och Grammis manar, hoppas LovisaFisa blev nöjd med mitt slit ^^ Brave ville mer vara på mig än stå still, men gick rätt bra ändå :P Nu ser dom ut som hästar igen!

 

Och eftersom det bara var 2 ungar och deras föräldrar där idag (illa, att inga fler var där och hjälpte till idag!) så vart jag tvungen att bygga avspärrningen för framskrittningen.. med hjälp av Ellen dåra :)

 

Väl klar med det så flätade jag Nobiles man, och sen Moonlight (tjejen som ska rida henne visste inte att hon hade behövt göra det idag, och att hon startar först imorn).. och sen så knoppade jag Grammis till Lovisa som ska iväg och hopptävla imorgon :)

 

Så ryckt 2 hästar, och flätat 3. Effektiv!


Mistel har perfekt man, vilket ger perfekta knoppar!
Ska försöka hitta bilder från när jag var liten och knoppade, kan ju snacka om extrem utveckling :) har blivit riktigt bra på att knoppa, har lärt mig genom att läsa och öva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback